Jak hlásit reklamace?

 
Vážení majitelé bytových jednotek v rezidenci Čámovka – Nad Čimickým údolím,
součástí naší smlouvy o obstarání správy domu je i projednávání reklamací v jednotlivých jednotkách v domě s generálním zhotovitelem domu – stavební společností BAK a.s.

Pokud na svém majetku zjistíte závady, které odporují dobrému technickému stavu či funkčně nevyhovují, sdělte je laskavě na el. adresu mvincalek@tvoeurope.com, odkud budou předány reklamačnímu oddělení stavební společnosti BAK a.s. Tímto způsobem je zaručena evidence reklamovaných vad a sledování lhůt jejich odstranění. Při reklamaci dávejte prosím do kopie i e-mailovou adresu reklamačního oddělení stavební společnosti BAK a.s.  reklamace@bak.cz. V obou případech obdržíte jako zpětnou vazbu potvrzení přijetí vaší zprávy a kód, pod kterým je reklamační řízení vedeno.

Evidence reklamací/závad ve společných částech

budov A, B

Pro přehled o hlášených reklamacích za developerem Expo-Hights/BAK závadách ve společných částech budov A, B a garáží (případně i souvisejících pozemků) je umístěn přehled z evidence správce TVO p. Vinčálka:


Reklamace-201703.xlsx z března 2017

Reklamace spol. prostory Čámovka.xlsx (39284) z dubna 2016